Telefon utopený v záchodové míse nebo ukradený telefon z kapsy při nedělní prosluněné procházce s rodinou. To jsou jenom dva scénáře z mnoha, které Vám můžou znepříjemnit život a hlavně – pěkně vybílit peněženku. S pojištěním od Allianz Worldwide Partners si můžete ale naplno užívat vašeho telefonu, aniž by vás tam někde vzadu neustále pronásledovala myšlenka – dávej si pozor, nebyla to levná hračka. Nechte všechny tyhle starosti na pojišťovně. V případě poškození nebo krádeže telefonu se platí spoluúčast pouhých 10%, což je oproti kupování nebo plné ceně při opravě telefonu úplné nic. Pojištění je možné sjednat na 12 nebo 24 měsíců, záleží na vás, co pro vás bude nejpříjemnější a zahrnuje také ochranu proti krádeži. Rychlost sjednání pojištění trvá necelých 10 minut a vyřídit pojistnou událost je možné kdekoliv. Stačí jen vyplnit formulář na stránce pojišťovny, napsat email, nebo zavolat a pojišťovna už s vámi vše potřebné dořeší a doporučí také servis, kde si můžete svůj telefon nechat opravit. Upozorňujeme, že lze pojištění sjednat pouze při koupi nového mobilního telefonu, bohužel není možné sjednat službu dodatečně.
Pojištění mobilních telefonů
Jak probíhá pojištění mobilních telefonů?
Pojištění mobilních telefonů rychle a jednoduše. Stačí když nás při koupi mobilního telefonu požádáte o vytvoření pojištění a my Vám rádi s touto věcí pomůžeme.
1. Přijdete do prodejny
Při koupi mobilního telefonu Vám nabídneme pojištění
2. Zodpovíme Vaše dotazy
Zodpovíme Vám Vaše dotazy a popíšeme Vám možnosti pojištění
3. Odcházíte spokojeni
Pokud budete souhlasit s podmínkami pojištění odejdete v klidu s prodejny, že Vás již nikdy nepřekvapí například rozbitý displej telefonu.